Wyłączająca się Turbina. Dane: zasięg 204734 | czas trwania 2m 27s | ocena 36 | to też może was zaciekawi, komentarze są niżej.

- Sami oceńcie czy mają racje, zobaczcie i zapoznajcie się.
- To jest wakuometr( mierzy podciśnienie, nie ciśnienie doładowania) dokładnie podciśnienie podawane na zawór sterowania turbiną i przez to albo spaliny idą na turbinkę albo obok niej w uproszeniu mówiąc. W tym mercedesie sterowanie jest realizowane przez dwa zaworki regulujące podciśnienie(jeden do turbo, drugi EGR, tzw. gruszki) i jak tego podciśnienia nie ma to turbina jest nieodczuwalna. Odtworzenie fabrycznego układu z egr. pomogło na jakiś czas i chyba odpięcie przepławki. W tej chwili nie czuć tego"kopa" ale chodzi na pełnym zakresie obrotów. Podciśnienia coś się zepsuły po ostatni grzebaniu w rurkach, gasi silnik po 2 s.:P. Ale fakt faktem fabryczne podłączenie dało dobry efekt.
- Fajne W140, nie przegrzewa ci sie ten om603?
- na zawór sterujący turbem musi iść podciśnienie rzędu 0,6 bara. Natomiast z pompy vacuum 0,9 bara.
- To est dobzhe.
- To jest wakuometr( mierzy podciśnienie, nie ciśnienie doładowania) dokładnie podciśnienie podawane na zawór sterowania turbiną i przez to albo spaliny idą na turbinkę albo obok niej w uproszeniu mówiąc. W tym mercedesie sterowanie jest realizowane przez dwa zaworki regulujące podciśnienie(jeden do turbo, drugi EGR, tzw. gruszki) i jak tego podciśnienia nie ma to turbina jest nieodczuwalna. Odtworzenie fabrycznego układu z egr. pomogło na jakiś czas i chyba odpięcie przepławki. W tej chwili nie czuć tego"kopa" ale chodzi na pełnym zakresie obrotów. Podciśnienia coś się zepsuły po ostatni grzebaniu w rurkach, gasi silnik po 2 s.:P. Ale fakt faktem fabryczne podłączenie dało dobry efekt.
- jesli mowa o turbinie... sprawna turbina jesli ma ciezko moze pompowac nawet do 5 barow a jesli ty masz barometr do 1 bara to powodzenia... i turbina nigdy sie nie wylacza, pracuje od samego poczatku uruchomienia silnika, tak nie pracuje z stalym podcisnieniem tylko to jest zalezne od obrotow silnika
- wystarczy wymienic czujnik cisnienia doladowania i wszystko wraca do normy (przy prawej przednie lampie )
- jak Rozwiozaliscie Ten Problem...Bo mam Ten sam i nie moga sobie z nim poradzic'.???
- słabo
- silnik wykrywa nie działający EGR i wchodzi w stan awaryjny bez wyświetlania awarji. Przez co pozwala dalej jechać autem ale bez turbiny
- Dokładnie w tym silniku tak chyba jest.Podłączenie wszystkiego według schematu fabrycznego układu podciśnień. Auto odzyskało moc. W tej chwili nie czuć niestety znowu tej mocy:( Czy możliwe że zawór EGR źle działa(jest zasyfiały) i źle jest sterowana turbina? motor wkręca się na na obroty.
- Znając życie chłopcy zaślepili lub odłączyli cawór EGR co niestety w mercedesie dieslu kończy sie tak że silnik nie chce się wkecać powyrzej pewnych obrotów np 3tys. :) Są silniki w których nie wystarczy odpiąć pociśnienie lub wstawić blaszkę
- 3,5 TD
- Co to za silnik ? 2,9TD ?
- Nie dziwi mnie to bo jak ktoś diesla gasi a koła jeszcze się kręcą to są efekty.
- Chah cisninie oleju masz slabe na wale ,albo ci budzik padl,kup se nowy u ruskuw na bazarze
- To Ty mało wiesz, turbina pracuje cały czas. Doucz się najpierw a potem wytykaj ludzi. Jedyne co się zmienia to ciśnienie jakie wytwarza, i zmienia się to w zależności od obciążenia.
- To mało wiesz :(
- Samochód przechodzi w tryb awaryjny i jest zamykana geometria turbina co zamyka przepływ powietrza do silnika. Przyczyna zacinająca się geometria turbiny, nieszczelny układ lub wada zaworu sterującego lub gruszki przy turbinie.
- W niektórych turbinach są zaworki które otwierają się po przekroczeniu np. 2000obr/min