Najmniej awaryjne silniki diesla cz.1 #58 MOTO DORADCA. Dane: zasięg 96587 | czas trwania  12m 9s | ocena 529 | to też może was zaciekawi, komentarze są niżej. 
- , zobaczcie i zapoznajcie się.
              
- honda zrobila swojego diesla w 2003 roku a nie w 2005 mistrzuniu  😊
pozdrawiam 
                         
- 1,9tdi golf 5 pozdrawiam :3 
                         
- 200 d do setki 31 s300 d ok 20s 
                         
- Toyota Corolla 2003r 2.0 D4D. Samochód posiadamy od 2007 roku i do dnia dzisiejszego, jeśli robione jest wszystko na czas, nie było żadnego problemu :) tak więc 2.0 D4D 
                         
- A co z silnikami w fordach MK3 TDDI? 
                         
- mondeo mk4 1.8 tdci 125km od nowosci 170k przebiegu i kompletnie nic nienruszane, nic a nic ;) 
                         
- mondeo mk4 1.8 tdci 125km od nowosci 170k przebiegu i kompletnie nic nienruszane, nic a nic ;) 
                         
- Teraz uzywam 1.9 CDTI 150KM puki nie ma problemow z DPF to sie cieszyc zrobic "zabieg" a wlasciwie mega operacje na klapach wirowych. Oszczedzac dwumase i cieszyc sie z jazdy i w miare niskiego spalania w signum (dosc spore i nie areodynamiczne auto) mam spalanie 5.8/6.0 na 100km wiekszosc autostrad 
                         
- Dadam fordowskie 1.8TDDI z np. Focusa mk1 oraz 2.0 TDDI np. Mondeo oba silniki nie maja duzo mocy ale nie maja wadliwych wyryskiwaczy oraz turbine ze stala geometria a 1.8 TDDI nie ma dwumasy oraz oba nie posiadaja DPFow bardzo trwale nie to co nastepcy TDCI...Prosta stara konstrukcja forda (silniki mega trwale) szkoda ze karoseria lubi kolor rudy... 
                         
- audi A6 C5 1.9TDI 110km z 1999r. przebieg 360 000km bezawaryjny silnik Turbina oryginał bez napraw zawieszenie od 80tys. km nie ruszane wszystko sztywne tak że POLECAM!!!! 
                         
- 1.6 e-hdi 80kw 350k km bez wymiana sprzęgła z dwunastem na 340 e znaczy start stop w mieszanym ok 6.2 nowoczesny dobry motor 
                         
- od 75 km z 1.9tdi mój dziadek ma 450000 w seat toledo i z
1995 
                         
- 2,5 TDI ACV WV T4 2002r - 840 kkm wymienione; czujnik temperatury, uszczelki kolektora wydechowego, uszczelniony nastawnik kata wtrysku na pompie i przepływomierz po za tym oczywiscie olej filtry rozrzad co 60 kkm 
                         
- 3.0TDI w BMW tylko pierwsze generacje na żeliwnym bloku 306D1 306D2, następcy na aluminiowym to pękające łańcuchy rozrządu, przeskakujące na krzywkach wałki, gdzie koszty naprawy idą w tysiące. Właśnie w te stronę idzie motoryzacja - pieniądze i praca dla serwisu. 
                         
- Posiadam w Skode Octavie 2  z silnikiem Bxe 1.9 tdi 105 przebieg 430tys nic nie robione ani przy silniku i jak rowniez przy turbo, a mechanik tak sie znał jak ty mowiac jeszcze z plastikowy blok silnika 
                         
- Posiadam w Skode Octavie 2  z silnikiem Bxe 1.9 tdi 105 przebieg 430tys nic nie robione ani przy silniku i jak rowniez przy turbo, a mechanik tak sie znał jak ty mowiac jeszcze z plastikowy blok silnika 
                         
- Posiadam w Skode Octavie 2  z silnikiem Bxe 1.9 tdi 105 przebieg 430tys nic nie robione ani przy silniku i jak rowniez przy turbo, a mechanik tak sie znał jak ty mowiac jeszcze z plastikowy blok silnika 
                         
- 
8:17 Drogi Waldku, według mnie był to rok 2003.
Pozdrawiam :) 
                         
- Jakie oznaczenie silnika diesla w passacie b5  i FL były dobre 
                         
- kupiłem niedawno saaba 93 1.9 aero twin turbo 180 KM z 2009 roku,co sądzisz o tym aucie,wiem ze ma wzmacniany silnik.jakie może kryć niespodzianki?