Najbardziej awaryjne silniki #49 MOTO DORADCA. Dane: zasięg 191917 | czas trwania 12m 32s | ocena 520 | to też może was zaciekawi, .

- Sami oceńcie czy mają racje, zobaczcie i zapoznajcie się.
- Miałem Audi A3 8P z 2.0 Tdi 140 km z programem na 170 jak sprzedawałem było coś koło 400 k km i zero problemów, jedyne co padło przez 4 lata używania to niestety popychacze, nie było to tanie ale w tym czasie ja pokonałem tym autem 230 k km nie wiem czy te 400 k km było oryginalne bo kupione było auto w DE z magicznym przebiegiem 170 k km i historią która jasno mówiła, że przebieg gdzieś zaginął. Na początku po zakupie z planem programu zrobiłem regeneracje turbo i wymieniłem koło dwumasowe (skrzynia DSG ) teraz żałuję sprzedaży auta bo było w bardzo dobrej kondycji
- Mazda CX7 2.3 DISI 260 KM przebieg coś około 130 tys, zachowane podstawowa zabiegi dla turbo, czyli nie na zimno i nie na gorąco. Zero wycieków, do kultury jazdy trzeba się trochę przyzwyczaić. Poprzednio Toyota 1.4 D4D przebieg 140 tys też bezawaryjna jednostka.
A tak na boku, dziwnym trafem w zestawieniu znalazła się tylko jedna jednostka z Japonii, czy to znaczy że azjaci robią naprawdę dobrą robotę? Rozmawiając z wieloma osobami to chyba jednak to jest prawda że Azjaci robią dobrą robotę.
- VW Touran 2.0 tdi bkd 140km auto mam od nowości przebieg 240kkm
bez awaryjnie od początku, pompo-wtryski, dwu-masa oraz turbo oryginał.
jedyna awaria jaka była to padły wentylatory od klimy. tak wiec taka opinia o tym
silniku jest nie na miejscu. pozdro
- ok
- A Audi 80 b4 1,9TDI jeżdżą już 23 lata.
- Ja mam VW Passat a B6 2006r 2.0Tdi BMP mam jusz 250tys pszejechane i niemam problemu z nim.Jak się dba tak się jeździ
- Ja mam VW Passat a B6 2006r 2.0Tdi BMP mam jusz 250tys pszejechane i niemam problemu z nim.Jak się dba tak się jeździ .
- Ja mam VW Passat a B6 2006r 2.0Tdi BMP mam jusz 250tys pszejechane i niemam problemu z nim.Jak się dba tak się jeździ .
- Silnik d15b7
Problem taki jak w chyba każdej Hondzie ;D bierze trochę oleju ;D 241tyś przebiegu na wymianę pierścienie tłokowe.
Wcześniej walnęła uszczelka pod głowicą i tutaj od razu wspomnę (poprzedni właściciel zamontował zamiennik Elringa) stosujcie tylko OEM uszczelki bo te silniki potrafią być na to wrażliwe.

jest lekko dłubnięty a będzie dość mocno ;) na miasto nie polecam ale silnik chyba jak każdy Hondy genialny ;)
- Toyota D4 1AZ-FSE, 200tyś i nie robione nic od nowości. (tylko sondy padły... wszystkie 4 szt.)
- Laguna I 95rok 1.8 8v 90km 320tyś żadnych problemów tylko sprzęgło wymieniałem.Słabo się zbiera ale daje rade
- Witaj, powiedz proszę kilka słów o silniku z mercedes w140 silnik 5litrów roczniki od kwietnia 1996 do 1998r.
- Ja mam 1.5dCi 68KM po poprawkach z intercoolerem w renówce i od kiedy dziadek kupił w salonie chwale sobie ten silniczek i nieźle się bawię przy 3,5tyś obrotów jak turbo podkręciłem i egr zaślepiłem. Pancerna seria mi się chyba trafiła.
- 9:30 słychać jak sline przełykasz :D
- Lubie ogladac twoje programy, mamy bardzo zbiezne poglady :)
- Mitsubishi poddalo sie z bezposrednim wtryskiem juz dawno temu. Ciagle ktos mysli ze odkryl ameryke! A nasze syfiaste paliwo zabija to w moment.
- a bo kurwa co to za pierdolenie olej wymieniać co 30 albo co 70 ts masz zrobić wymiane co 10 i swięto
- Co do 2.0 TDI zgadzam się, że wariant z pompowtryskiwaczami to beznadzieja w porównaniu z common rail. Common rail to bajka po prostu. Znajomy ma A6 C6 Avant z 2007 z tym silnikiem i jedyne co musiał wymienić po przejechaniu 250 tys km to rozrząd. I nie jest specjalne głośny, za to oszczędny (5-6 litrów na mieście) i idzie jak burza nawet jak na pokładzie jest pięciu chłopa i tobołów pod dach nawalone.
- ja posiadam silnik 2.0tdi 140Km od 2007 roku oznaczenie:BMM ma przebieg 232000km i nic sie nie dzieje wszystko zalezy kto jak serwisuje:)
- Motodoradco a co sądzisz o silniku 2.2 diesla mazdy ?