Fiat & Opel - Klapy kolektora ssącego - silniki 1.9 i 2.0 - CDTI + 1.9 i 2.4 JTD. Dane: zasięg 27920 | czas trwania 7m 39s | ocena 28 | to też może was zaciekawi, komentarze są niżej.
- Sami oceńcie czy mają racje, zobaczcie i zapoznajcie się.
- Nie napotkal sie pan z przeszkoda mianowicie kolektor w Opel Insignia cdti Nie chce wyjsć blokując sie na śrubie mocującej pompę po lewej stronie ?
- Szanowny Panie,wyłączanie EGR mapą powietrza żądanego jest błędem w sztuce. I nie robi się tego w ten sposób w żadnym samochodzie. Nawet w starszych EDC15 jest do tego odpowiedni switch. To pierwsza sprawa. Druga sprawa, to klapy działają do 3250 obrotów i są do tego zakresu procentowo otwarte, a nie zamknięte (weź pan jakiegoś damosa i zobacz sobie pan opisy. Tam są procentowe wartości OTWARCIA klap). Zamknięte są w zakresach wyższych obrotów niż 3250. Wyprogramowanie klap jest zbędne tak samo jak usuwanie błędów DTC o ile ktoś nie usuwa całego układu elektrycznego. Natomiast po wyprogramowaniu EGR żadne ciśnienie turbosprężarki się nie zwiększa (tym bardziej po stronie gorącej). Opowiada pan ludziom głupoty. Mam nadzieje, że ta "twórczość" powstała tylko z tremy przed kamerą.
- Witam
Jeśli wysłałbym do was komputer silnika to ile by kosztowało wylogowanie klap + wylogowanie EGRa + wylogowanie DPFa ??
Jaki czas oczekiwania?
Komputer był wcześniej czipowany przez poprzedniego właściciela, czy to przeszkadza w wylogowaniu??
Czy po zainstalowaniu komputera po modyfikacjach należy natychmiast wymontować i pozaślepiać wspomniane elementy?
- mam tutaj peknie pokazany kolektor tego pana w akcji w uk mimo ogromnych cisnien na jakie jest narazony trzyma dobrze dobra i tania usluga!!!
vectra c 1.9 vs astra 2.0t OPC/VXR
https://www.youtube.com/watch?v=FYxDY27KzS0
- Witam.Panie Zbyszku Mam problem w moim Fordzie Mondeo 2.0 DURATEC HE Pb+Lpg dotyczy on falowania obrotów i dławienia się silnika w zakresie niskich obrotów. Uszkodzone mam klapki kolektora. Czy całkowity demontaż ich będzie dobrym rozwiązaniem i nie wpłynie na pogorszenie pracy silnika ? Pozdrawiam Jarosław
- Panie Zbyszku czy macie tam gdzieś hamownię żeby po wszystkim sprawdzić jak ta moc i moment przebiegają?
- jaki jest koszt tej usługi co pan prezentował ????
- Dzień Dobry Panu,
czy w swoim zakładzie wykonujecie komplet przeróbek wraz z chipem ( na około 180 km) w 1,9 cdti ?
Mam na myśli przeróbkę kolektora ( taka jaka jest pokazana na filmie), zaślepienie i wylogowanie egr, wylogowanie i fizyczne usunięcie dpf. Wydaje mi się że lepiej jest wykonać wszystko na raz, gdy mamy otwarty komputer, bo po wtórnym jego zaklejeniu, ciężko będzie go rozpołowić. Jeśli tak, proszę o informację i cenę ,tu albo na mejla solarka_87@o2.pl
- Na czym polega optymalizacja oprogramowania co skutkuje niższym spalaniem o ok 1L/100km. Czy to się sprawdza przy jeździe na krótkich dystansach. Bo mam do pracy 2.5 km i ile taka usługa kosztuje. Proszę o podanie adresu e-mail do Was.
- Ludzie zmądrzeli to i ceny spadły wylogowanie EGR z 500zł na 250zł a wyłączenie klap z 600zł na 200zł...Ale z obowiązkowym demontażem paska rozrządu dalej nie mogę się zgodzić i uważam, ze jest to zbędna procedura obciążająca cenowo tylko i wyłącznie klienta dla warsztatu wiadomo dodatkowa kasa za wymianę rozrządu ;-)
- Jaki jest koszt egr off i blokada klap w vectra c 1.9 150km?
-